Koszt dostawy
Całkowity koszt dostawy zamówionych towarów dostępny jest na stronie z podsumowaniem zamówienia dostępnej po kliknięciu w ikonę koszyka widoczną w prawym, górnym narożniku sklepu. Całkowity koszt dostawy bazuje na wadze i wymiarach zamówionych produktów i zależy od wybranej firmy spedycyjnej. Wszystkie prezentowane ceny dostawy są cenami brutto dla dostawy na terenie Rzeczypospolitej Polskiej.
Poniżej prezentujemy skrócone cenniki i warunki dostaw wybranych operatorów logistycznych, dostępnych w procesie składania zamówienia w sklepie EKOCentrum24.pl:
Przesyłka kurierska – DHL Standard, UPS Standard, K-EX Express | |
---|---|
Idealna forma transportu dla większości przesyłek standardowych (w prostopadłościennym opakowaniu o maksymalnych wymiarach 1,4 x 0,6 x 0,6 m, maksymalna waga do 30 kg), kiedy zależy nam na czasie i bezpieczeństwie dostarczenia przesyłki. Przesyłki kurierskie realizowane są w systemie “door-to-door”, następnego dnia roboczego po nadaniu przesyłki. Wszystkie paczki kurierskie, są objęte ubezpieczeniem! Wyboru przewoźnika dokonujemy indywidualnie na bazie szczegółów zamówienia. Nie ma możliwości indywidualnego wyboru przewoźnika. | |
Maksymalny rozmiar przesyłki | 1,4 x 0,6 x 0,6 m |
Maksymalna waga przesyłki | 30 kg |
Orientacyjny czas dostawy | 1 dzień roboczy |
Koszt – przedpłata | 17,99 zł |
Koszt – pobranie | 24,99 zł |
Śledzenie przesyłki | www.dhl.com.pl/sledzenieprzesylkikrajowej/ www.ups.com/WebTracking/track?loc=pl_PL&WT.svl=PriNav kurier.k-ex.pl/tnt.php |
Istnieje również możliwość wysyłek niestandardowych lub doręczeń do określonej godziny / w soboty. Są to jednak usługi dodatkowo płatne, a w celu kalkulacji wysyłki niestandardowej, prosimy o kontakt pod numerem telefonu +48 74 307 03 38 przed złożeniem zamówienia! |
Przesyłka paletowa – DHL Standard, UPS Standard, Pocztex, K-EX Express | |
---|---|
To forma transportu, którą rekomendujemy w celu lepszego zabezpieczenia przesyłanych sprzętów. Jest ona dostępna jako opcja przy niektórych grupach towarowych, jak np. automatyka bramowa. Koszt dostawy jest większy niż w przypadku standardowych paczek, ale w większości przypadków pozwala uniknąć przypadkowych uszkodzeń drogich sprzętów podczas transportu. | |
Maksymalna waga przesyłki | 100 kg |
Orientacyjny czas dostawy | 1 dzień roboczy |
Koszt – przedpłata | 80,00 zł |
Śledzenie przesyłki | www.dhl.com.pl/sledzenieprzesylkikrajowej/ www.ups.com/WebTracking/track?loc=pl_PL&WT.svl=PriNav kurier.k-ex.pl/tnt.php |
Istnieje również możliwość wysyłek niestandardowych lub doręczeń do określonej godziny / w soboty. Są to jednak usługi dodatkowo płatne, a w celu kalkulacji wysyłki niestandardowej, prosimy o kontakt pod numerem telefonu +48 74 307 03 38 przed złożeniem zamówienia! |
Przesyłka Pocztex24 – Poczta Polska | |
---|---|
To tradycyjna wysyłka za pośrednictwem kuriera Poczty Polskiej – Pocztex24. W przypadku nieudanego dostarczenia paczki pod wskazany adres, będzie można ją odebrać w Urzędzie Pocztowym. | |
Maksymalny rozmiar przesyłki | Najdłuższy bok < 150cm, suma długość + szerokość + wysokość < 250 cm |
Maksymalna waga przesyłki | 20 kg |
Orientacyjny czas dostawy | 1 dzień roboczy |
Koszt – przedpłata | 14,99 zł |
Koszt – pobranie | 21,99 zł |
Śledzenie przesyłki | www.pocztex.pl/sledzenie-przesylek/ |
Istnieje również możliwość wysyłek niestandardowych lub doręczeń do określonej godziny / w soboty. Są to jednak usługi dodatkowo płatne, a w celu kalkulacji wysyłki niestandardowej, prosimy o kontakt pod numerem telefonu +48 74 307 03 38 przed złożeniem zamówienia! |
Przy zakupach na kwotę minimalną 999 zł i formie płatności przedpłata, całkowity koszt dostawy towaru w standardowej paczce do 30 kg pokrywa sklep EKOCentrum24.pl!
Ze względu na specyfikę pracy firm spedycyjnych, informujemy, że nie mamy wpływu na dokładną godzinę dostarczenia przesyłek, jednakże każdorazowo umieszczamy na paczce dodatkowe informacje odnośnie przesyłki, jakie Państwo nam przekazujecie – w szczególności numer telefonu do kontaktu dla kuriera.
Po nadaniu przesyłki, wysyłamy na wskazany adres e-mail numer nadania lub listu przewozowego, dzięki któremu możecie Państwo śledzić postępy w dostarczaniu przesyłki przez firmę spedycyjną, korzystając z zamieszczonych powyżej linków do stron monitorowania przesyłek.
Przypominamy, że całkowity czas realizacji zamówienia na wybrany produkt jest równy sumie czasu podanego na stronie opisującej dany produkt (czas potrzebny na przygotowanie towaru do wysyłki) oraz czasu potrzebnego firmie spedycyjnej na dostarczenie towaru (podane powyżej), a w przypadku zamówienia na kilka produktów, sumie najdłuższego czasu podanego w opisie produktów z zamówienia oraz czasu potrzebnego firmie spedycyjnej na dostarczenie przesyłki (podane powyżej).
W przypadku jakichkolwiek problemów z dostarczeniem przesyłki lub jej opóźnieniu, prosimy o jak najszybszy kontakt z nami pod numerem telefonu +48 307 03 38.
Prosimy pamiętać o sprawdzeniu stanu przesyłki w momencie jej odbioru
Jeżeli stan opakowania zewnętrznego przesyłki budzi jakiekolwiek wątpliwości, w celu przyspieszenia procedury reklamacyjnej, prosimy o sporządzenie wraz z przedstawicielem firmy spedycyjnej protokołu szkody oraz przekazanie nam takiej informacji, abyśmy mogli podjąć odpowiednie kroki.